مزایای کانکس در مقایسه با بناهای سنتی  | فروش کانکس | سیبا سازه

مزایای کانکس  استفاده از آنها به چند دسته اصلی تقسیم میشوند. که شامل انواع گوناگونی از جمله کانکس ویلایی ، مسکونی ، اداری و غیره میباشند. اصلی ترین مزایای کانکس ها در ساخت و تولید آن ها میباشد. که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه و قابل استفاده برای هر صنفی نیز میباشد. از دیگر مزایای کانکس ها میتوان به حمل آسان از محلی به محل دیگر اشاره کرد.  همین مزیت دلیلی بر رشد روز افزون این صنعت شده است. اهمیت کانکس ها در این موضوع نیز میباشد. که در ساخت آن ها از مصالح سبک و در عین حال مقاومی استفاده شده . که باعث گردیده این در برابر زلزله و دیگر عوامل محیطی بسیار مقاوم بوده .  در صورت بوجود آمدن مشکل به راحتی قابل ترمیم و بازسازی باشند. در ادامه در رابطه با ویژگی کانکس و مزایای کانکس ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

  • قیمت مقرون به صرفه

استفاده از کانکس ها و تهیه آن ها از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه میباشد . همین موضوع از دیگر مزایای کانکس ها بشمار میرود. کانکس ها دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. بعد از استفاده از کانکس میتوان آنها را به شخص دیگری جهت ادامه استفاده به فروش رساند. اما لازم است بدانید مزایای کانکس ها به همین مورد ختم نمیشود .  سرعت بالا در ساخت و نصب یکی دیگر از مهمترین محاسن کانکس ها به شمار میرود که در ادامه به شرح آن میپردازیم.

  • ساخت سریع و نصب آسان

یکی از مزایای کانکس ها ساخت سریع و نصب آسان آنها میباشد . این مزیت کانکس در شرایط ضروری بسیار کارآمد است. به دلیل حذف شدن عملیات های بنایی در ساخت کانکس، این سازه در زمان کمتری متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان ساخته و اجرا میشود.  همچنین در مکان مورد نظر شما به راحتی قابل نصب میباشد. و اینکه بعد از اتمام کار خود و یا استفاده از آن میتوانید این سازه ها را به فروش برسانید و احتیاجی به تخریب آن ها نیست.

  • قابل حمل و جابجایی

قابلیت جابجایی یکی از اصلی ترین مزایای کانکس ها به حساب می آید به این دلیل که در بسیاری از موارد امکان ساختن بنای جدید و زمان کافی جهت ساخت آن وجود ندارد. در این شرایط میتوان به راحتی یک کانکس پیش ساخته را به محل منتقل و در آنجا مستقر کرد. بع عنوان مثال از دیگر مزایای کانکس ها در رابطه با قابلیت جابجایی آن میتوان به نوعی از کانکس ها یعنی کانکس فروشگاهی اشاره کرد. کانکس فروشگاهی را میتوان مدام جابجا کرد تا پربازده ترین محل را برای فعالیت آنها در نظر گرفت . یا بصورت دوره ای در نقاط مختلف به فروش محصولات خود بپردازند که این قابلیت در سازه های ساخته شده از مصالح سنگین بنایی مقدور نمیباشد.

  • قابل ترمیم و بازسازی

انجام خدمات مربوط به ترمیم و بازسازی کانکس ها با هزینه کم یکی دیگر از مزایای کانکس ها محسوب میشود. بعد از استفاده از کانکس ها در صورتی که بخشی در بدنه داخلی و یا بدنه خارجی کانکس یا متعلقات آن احتیاج به تعمیر داشته باشند . به راحتی میتوان هر بخش را با هزینه بسیار کم نسبت به تعمیر بنای سنتی بازسازی و تعمیر نمود .

  • مقاوم در برابر زلزله

از دیگر مزایای کانکس ها مقاومت آنها در برابر زلزله و برخی بلایای طبیعی  نامبرد. دلیل اینکه در ساخت و طراحی سازه های پیش ساخته از مصالح سبکی استفاده میشود. در زمان زلزله به خوبی از خودشان واکنش نشان میدهند.  با موج زمین لرزه همسو میشوند که همین موضوع باعث شده تا از تخریب سازه جلوگیری شود. لازم به ذکر است که در صورت تخریب سازه نیز به علت سبک بودن مصالح استفاده شده در آن برای انسان تهدید جانی محسوب نمیشود.