ساخت و مونتاژ کانکس در حیاط | فروش کانکس | سیبا سازه

ساخت و مونتاژ کانکس در حیاط به طور کلی، اجرا و ساخت کانکس در حیاط به منظور ایجاد فضای مستقل برای استفاده خاص می باشد که ممکن است به صورت عمومی یا خصوصی مورد استفاده قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت کانکس در فضای حیاط، همراه ما باشید.

ساخت کانکس

ساخت کانکس در نمایشگاه

دلایل ساخت کانکس در حیاط

دلایل مختلفی برای ساخت و اجرای کانکس در فضای حیاط وجود دارد.  که عمده آنها در ساختمان های مسکونی و اداری برای نگهبانی یا سرایداری، و در ساختمان های عمومی مانند مراکز درمانی و مدارس به عنوان بوفه مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت، با استفاده از این روش فرد می تواند.  فضایی را با استفاده از مصالح از پیش ساخته شده. در محل ایجاد نماید تا در صورت نیاز بتوان آن را در محل جا به جا کرد. همچنین استفاده از این کانکس ها هزینه کمتری را نسبت به ساخت و معماری سازه های معمولی دارد.

در ساخت کانکس در حیاط به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از احداث کانکس ابتدا باید محل مناسب و مورد نظر را برای بنا کردن آن در نظر بگیرید . تا مزاحمتی برای افراد نداشته باشد.  همچنین اگر سازه برای یکی از اعضای ساختمان است.  باید سایر اعضا و همسایگان نسبت به احداث آن رضایت داشته باشند . تا مشکلی پیش نیاید زیرا حیاط یک فضای عمومی است.  و سازه های پیش ساخته ای که در آن ساخته می شوند باید با رضایت عموم افراد باشد.

ساخت کانکس سرایداری در حیاط

بسیاری از افرادی که تقاضای ساخت کانکس در حیاط را دارند.  در حقیقت مدیران مجتمع های مسکونی و اداری هستند . که تمایل دارند که برای استخدام سرایدار یا نگهبان نیاز به فضایی برای سکونت وی دارند. از طرفی چون فضای کافی برای تامین مکان برای این افراد را در منطقی چون پارکینگ ندارند،.  از سازه های از قبل ساخته شده استفاده می کنند و معمولا آن را در حیاط خانه در جایی مناسب احداث می کنند.

ساخت کانکس مسکونی در حیاط

زلزله یکی از اتفاقات طبیعی است که به وفور در کشور ما رخ می دهد و بسیاری از افراد از این مسئله وحشت دارند. در شهرهای زلزله خیز برخی از خانواده ها دارای خانه های حیاط دار هستند و ترجیح می دهند کانکس هایی را در حیاط خود احداث کنند تا در شب یا در زمان زلزله در آن بمانند. البته کاربرد این کانکس ها برای این افراد فقط این مورد نیست و آنها می توانند از آن به عنوان بهار خواب یا اتاق مطالعه دانشجویی استفاده کنند. برای چنین کاربری هایی ممکن است نیاز به دستشویی یا حمام در درون کانکس باشد که در آن تعبیه می شود.

ساخت کانکس در حیاط برای انباری

به دلیل های مختلفی ممکن است یک خانه یا آپارتمان و یا حتی شرکت های تولیدی نیاز به انبار پیدا کنند. و ممکن است فضای داخل ساختمان برای آنها کافی نباشد.  و دچار مشکلاتی شوند. در چنین حالتی ساخت و مونتاژ کانکس در حیاط می تواند. یکی از بهترین راه کارها باشد. برای انجام این کار نیاز به عملیات عمرانی ساخت و ساز نیست و می توان به راحتی کانکس را در فضاتی مناسب در حیاط احداث نمود. کانکس پشت بام نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش ما میباشد.امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید باشد.