توضیحات

کانکس سرویس بهداشتی ساخته شده در سال 98 توسط گروه صنعتی سیبا سازه یکی از بهترین پروژه های اجرایی این گروه برای شهرداری محترم استان بوشهر می باشد . این نوع کانکس ها اغلب برای دسترسی خدمات عمومی از سرویس های بهداشتی جهت استفاده عموم اجرا می شود .

در کانکس سرویس بهداشتی 6 چشمه به جهت استفاده مداوم مردم  از بهترین و مرغوب ترین اجناس استفاده شده است. این سازه دارای 10سال ضمانت نامه کتبی می باشد . کانکس حمام و کانکس توالت از انواع دیگر این نوع سازه ها بوده که کاربری های متفاوت دارند . اغلب این نوع از کارها در کارخانه ساخته و بر روی تریلر حمل می شود . در پروژه بوشهر ما کانکس سرویس بهداشتی 6 چشمه توالت در نظر گرفته شده است . در این پروژه سازه به دو قسمت تقسیم بندی شده که در هر قسمت 3 عدد کانکس توالت در نظر گرفتیم . در این سازه قسمت های اجرا شده به دو قسمت مردانه و قسمت زنانه تقسیم بندی شده است . در قسمت سمت چپ کانکس 3 عدد توالت برای خانم ها درنظر گرفته شده است .

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی بوشهر

شاسی زیرین این سازه از تیرآهن نمره 14 فولاد مبارکه بوده است . تمامی اسکلت این کانکس از پروفیل اجرا شده است . ضد زنگ زینگرومات اجرا شده در این نوع به صورت دو پوشش بوده است . کاسه توالت اجرا شده از نوع ایرانی برند آرمیتاژ می باشد . نمای بیرونی اجرا شده از سایدینگ طرح چوب با روکش لیزری می باشد . نمای داخلی اجرا شده از دیوار پوش قابل شستشو پی وی سی شرکت پارت است . در قسمت پشت سقف کانکس از ناودانی گالوانیزه جهت هدایت آب باران استفاده شده است . درب های داخلی از نوع پی وی سی کاملا ضد آب و درب بیرونی از نوع فلزی یا یو پی وی سی می باشد . نمای سقف بیرونی کانکس سرویس بهداشتی از ورق گالوانیزه با رنگ الکترو استاتیک ذوزنقه سینوسی می باشد .

کانکس توالت
نمای داخلی کانکس توالت
امکانات داخلی کانکس سرویس بهداشتی